-Eda yaşım 25 tüp bebek sürecindeyim yorumunuzu okudum . Sadece okuyup geçmek istemedim bu süreçten bende geçiyorum ve zorluğunu en iyi yaşanlar bilir .
Ben Kayseri de tedavi görüyorum ve bana garanti olsun diye iki tane koyacağını normal de yasak ama biz bir tane giriyoruz dosyaya demişti . İmkanın varsa Kayseri’ye bu doktora gitmeni öneririm . İstersen adını özelden yazarım doktorun adını .