Mine007 benim ilk gebeliğimde oğlumda böbrekte genişleme cıkmıstı bu yüzden detaylı ultrasona da girmiştim doktrorum hep takip etti doğuma kadar normale dönmüştü. Doğduktan sonra da böbreğine ultrasonda da baktırmıstık bir skıntı yoktu. Şimdi 5,5 yasında hiçbir sorunu yok çok şükür. Sizin de doğuma kadar düzelir bence gönlünüzü ferah tutun.