yesim_1738 Perinatolog bugun ayrintili ultrasyon yapti hersey normal dedi sadece bagirsakta hafif parlaklik gördüm dedi sebeplerini soyledi. Boyle bir sey yasayan oldumu ?
PrensinibekleyenAnnee yesim_1738 kalpte delik var dedi banada inşallah sizin parlaklık bizimde delik.kapanir 😔
Mommysu yesim_1738 Ben kızımda yaşadım. 28. Haftaya kadar gözüktü. Doktoruma her muane edişinde hatırlatıyordum, çoğu gebelikte görünen bir şeymiş.
hunilimom yesim_1738 benim ilk kızımda hem kalp hem bağırsakta vardı çoğu bebekte oluyor ama anne karnında geçiyor beni 15. Haftada tekrar çağırmıştı o bir aylık süreçte geçmişti
yesim_1738 PrensinibekleyenAnnee Allahim tüm yavrularimizi sağ salim saglikla kucamiza almayi nasip eylesin amin insallah. Bana dr tek basina bu birsey ifade etmez ek olarak baska normal disi bulgu da olmadigi icin dedi. Ama yinede anne yuregi
yesim_1738 Mommysu bana hafif parlaklik goruyorum dedi korktum cmv falan gecirmismiydiniz avidite falan vermismiydiniz bazen ondan kalan parlaklik olabilirmis.
PrensinibekleyenAnnee yesim_1738 evet canm tek bulgu bişeyi ifade etmez geçer ama gel gör ki şu insanın kalbi laf anlamıyor 😔banada doktor kapanır tedavi gerektirmez dedi
Mommysu yesim_1738 Hiç bir şey geçirmedim ve vermedim. Detaylı ultrasona girdim 2 kez doktorum ilerleyen zamanlarda kendiiliğinden kapanır, bana unutturma her muayenede bakayım demişti
Mommysu yesim_1738 Asla böyle düşünme kendini bebeğini strese sokma. Geçmiş postları açıp okuyabilirsin. Çoğu insanın başına gelen bir şey