ezydn ben murat talip hocaya gittim.bu zaman a kadar ptesi Ece bahçeci randevum vardı mügggggg bir kadın cidden ha avicenna ha o Dr ayırt edemezsiniz Didem esin de iyi diğer erkk Dr onermiyorlar memnu. Kalan yokmuş velhasil güney diye düşündüm 2 3 kez muane oldum ilk zaman baktım ben varken başka hasta alıyor içeri 5 dk aynı devlet gibi sonra bıraktım şimdi avicenna da Sertan hocaya gidiyorum memnunum doğum da orda olacak ins ssk sezeryan 11 sskksiz 12 dediler geçen ay durum bu