Merhabalar ben ilk çocuğumu erken doğum yaparak kaybettim. Sebebinede rahim ağzı yetmezliği dendi.şu an tekrar hamileyim aynı zamanda ben de pıhtılaşma da varmış diğer bebekte doktor farkedemedim bunda çok şükür doktorum fark etti kan testiyle. Fakat yinede dikiş yapılacak bana şimdi 3 hafta sonra rahim ağzı yetmezliğinden dolayı haliyle de sezaryen olacak mışım benle aynı durumda olan var mı bilgilendirirse çok sevinirim