Lafayette Leyla2003 takipleriniz vs yapilmiyormu,bi acile gidin, 42haftalik olunca kakasini yiyo diye biliyorum.
Sayrkann Leyla2003 canım allah korusun bebek kakasini yiyebilir. Benim kuzenim gitmişti biz 42 olunca siz birşey yapmasanız bile müdahale ediyoruz demişti doktora kontrolünde olman gerek
Girlmomboymom Leyla2003 Acil doğması gerek artık bence tehlikeli yani sezeryan da olsa doğurun çocuğu fikrimce
defnezumram Leyla2003 42 hafta normal mi ya bebek dişiyle falan çıkacak heralde sen mi sezeryan istemiyor normal doğumu bekliyorsun