Aleyna_88 malesef evet özellerdeki fiyatlar pahalı 5. Ayımda da zar zor randevu bularak muaneye gitmiştim ordada zaten içime sinmemişti doktor adam akıllı bakmıyo bilgi vermiyo çocugu zaten görmüyorum bile yinede dedimki neyse özele para vermekdense bi aciline gidiyimde bakılıyım gitmez olaydım gördüklerim beni şok etti , valla benim piskolojim öyle bi yerde dogumu kaldırmaz insanlar sırf maddiyattan dolayı devlete akın etmeye başladılar haklı olarak tabi ama devlette yetişemiyo belliki bıkmıslar herkes baştan sağma iş yapıyo kimse kimsenin umrunda degil , siz özele nereye gidiyosunuz