1melekannesi3858 Kızlar kaçıncı haftada ilişki yaşadınız doğumu yakın olanlardan bahsediyorum 36+4 üm doktora sormaya çekiniyorum.da varmi aranızda bu haftalarda olup ilişkiye giren felan zaten korkudan yapmıyoruz da yapanda varımdır diye soruyorum..???
Nurdan11_ 1melekannesi3858 37+2 olduk hiç yaşamadık yaşamayı da düşünmüyorum. Bu kadar beklemişiz 2 ay daha beklesin 😃
Memosmom 1melekannesi3858 korunmalı olarak girebilirsiniz yani en azından bizim doktorumuz izin verdi. Burda hiç bişeye izin vermeyen yasaklayan tarzda bi gebelik hiç yaşatmadı bana doktorum sadece enfeksiyon olmaması iÇin içeri meni girmemeli dedi korunmamız gerektiğini söyledi ilk 1 hafta ilişkiye girmedik serklajdan sonra
esmaass 1melekannesi3858 36 haftalık hamileyim 12 haftada dikiş atildi.bende sormadım doktora ama hic ilişki yaşamadım artik doğumdan sonra riske gerek yok
Mutluanne66 1melekannesi3858 illk aylar düşük telikem vardı kese de kanama bebek görünmedi vs ilişki devam etti sonra 26haftalik plasenta previa teşisi koyuldu aynı ilişkiye devam hiç te bir aey olmadı şu an 31 haftalık ilişki oluyor yine korkacak ne var anlamadım dikkat edildikten sonra doktor yasaklamadiktan sonra
1melekannesi3858 Mutluanne66 bizde yasak işte serklaj var detayı bıraktım hatta canım farkındaysan eğer ki
Mutluanne66 1melekannesi3858 farkındayım gördüm benim de vardı kızım 33 haftalıkken geldi ama bunun olacağa varsa oluyor bebek gelmek isteyince onu geri dondddurmek neredeyse imkansız ilişkiye girmemek vs benim için çok saçma dikatli bir sekilde yapıldı sürece yaptım yine geldi yine gelecekti
1melekannesi3858 Memosmom aman olsun bebisim için değer vallahi çok bekledim ben onu Bi hayırlısı ile dogursaydim 🤣🤣