Kubrakarahan Kızlar doğum günümdü kekler pastalar tatlılar resmen burnumdan gelesiye yedim şuan o kadar şişimki anlatamam birde aşırı tatlı yedim cok zarar verirmi bebişe 🥺
Gulsen54 Kubrakarahan Doğum günün kutlu olsun canım şeker değerin yüksek değil ise birşey olmaz sadece rahatsızlık verir 😊
Mommysu Kubrakarahan Bebişe zarar değilde sana zarar verebilir😂 tatlı yendiği zaman bebekler mutlu oluyor. İçinde horon teptiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam😂
Begovicka Dogum gunun kutlu olsunnn 🥹🥳🥳 ara sira yemekten zarar gelmez. Yarin ve takip eden gunlerde dengeli beslenirsin, bir seycik olmaz ❤️
Kubrakarahan Gulsen54 yaa teşekkür ederim kuzum şekerim yoktu ama sınırda cıkmıştı 🥲suyla vicdan rahatlatmaya çalışıyorum şimdş