Kayaderler Merhaba kızlar 32+4 haftalık hamileyim son bi haftadır aşırı hareketli bebeğim gündüz sakin ama akşam olunca aşırı hareketli karnımı yırtıp çıkıcak kadar diyebilirim sizde durumlar nasıl baş geliş pozisyonunda bu arada
Rabiakumcu Kayaderler ikimiz aynıyız dediğin gibiyim bende.ne gibi şikayetlerin var.benim alt tarafım yani vajinam ağrıyo acıyo gibi değişik sanki vajinamın dudakları bile hassas.rahim yumuşamış demişti geçen hafta ciğer geşiltirici iğne vurdular.ilk hamileliğimde 35 haftada doğmuştu .ozman böyle olmadı.yani alt tarfım biraz ayakta dursam ağrıyo batıyo
Thenorth88 Benimde aynı şekil, çıldırıyor içerde sanki😅😅 en son 30 uncu haftada gitmiştim hala dönmemişti, şuan ne halde bilmiyorum, döndüyse bile bu hareketlilikle daha çok değişir gibime geliyor
Kayaderler Rabiakumcu bende sadece ara ara batma oluyor sanırım oda kafasını kanala yerleştirdiği için ya da kendini ittiği için diye düşünüyorum benim diaframımın altında acı hissi oluyor poposunu dayıyor oraya da bi görsen fıldır fıldır bi saniye durmuyor pazartesi kontrolüm var hiç alttan muayene olmadım bakalım