Dnzglsm_123 Selam kızlar, 35+3 oldum. Bugün bebeğim toplanıp sertleşiyor. Normal mi bu haftalarda. Pazartesi kontrolüm var, beklesem mi kontrole kadar
Papatya_kokuyo5 Dnzglsm_123 ben 30 haftalığım benim sureklı oluypr doktor gaz birikmesinden dolayı dedi
Mlke987 Dnzglsm_123 benim bi süredir hep öyle 36. Haftaya girdim bugün toplandığında bide dayanılmayacak kadar sancım oluyo
AAmine1823 Bende 35+4 üm. Benim de aynı şekilde toplanıp sertleşiyo çok canım yanıyo. Bide vajinamda çok fazla hissediyorum oraya aşırı baskı yapıyo