feyzcvs canım kendilerince bı prosedür belirlemisler işte kime iyi kime kötü demiyolarki sorumluluk almamak icjn yaptiriyolar. Sana yaptır yada yaptırma diyemem bn yaptırmadım iki gebeligimde de ve şöyle disundum evde doğum yok artık hastanede olcak mecbur ve hastanede steril olan en iyi yerlerden. Evde kazalar olabilir vs diyolar bu güne kadar kaç kişi evde oramizi buramizi kestik her seferinde tetenoz mu olduk