mrvsrcn Bende 30 haftalık gebeyim Urfa’da yaşıyorum sıcaktan geberiyorum üstüne eşim gece nöbete gittiği için kayınvalidemgilde kalıyorum klima sadece 1 odada olduğu için öbür odalarda sıcak olduğu için aynı odada kalıyoruz kayınvalidem kayınpederimle birlikte ve kızlar tesettürlüyüm o yüzden bu sıcakta kapalı yatıyorum inanın durumum vahim 😭😭😞😭😞😭😞😢