Berraeray1 Tüp bebeğe başladıktan kısa süre sonra özel bölgemde sivilceler çıkmaya başladı fitil kullanıyorum ondan olabilir mi?
Bebegim3444 Berraeray1 benmde o şekildeydi. Vajinal muayne de kayganlasririci kullanıyorlar ya ondan yada tiksindigimden cikiyor diye düşünüyorum