EdaDeyis ben ürolojiye gittim ultrason da çıktı daha sonra sağ böbreğimdr ağrı başladı bir kaç gün sonra tekrar ultrason çekildi ve böbreğimin şişmiş olduğunu kanalım ve böbreğin tıkandığıni söylediler kanalı bebekten dolayı ultrason ile göremiyor tomografi çekmek gerekirmiş ama oda olmuyor stend takalım dediler ama ben bir kaç gün daha beklim sabredim son raddeye kadar dedim o ara ağrım hafifledi devamlı iki litre suya iki dilim limon attım içtim günde dört litre o şekilde düşürdüm