Sema__5 Normal adetin 12-26 kullanıyordum ve 28 döngüde geliyordu bu ay 16-25 kullandım 10 gün sizce adet döngüsü değişir mi sizde nasıl oluyordu
Ezel16 Sema__5 Düşükten sonra doktorum vermişti bana bu ilacı .. 3 ay kullan demişti .. Ben 16 ve 25 günleri aralığında kullanıyorum 3 aydır.. İlacım bitiyor 2-3 güne reglim geliyor.. 27 veya 28 günlerde geliyor ..
Sema__5 Ezel16 Benim bugün 29 döngü oluyor ama hala gelmedi acaba kullanım şekli değiştiği için döngüde uzadı diye düşündüm teşekkür ederim cevabın için canım 🌸
Ezel16 Sema__5 Rica ederim ne demek 😇 Kullanım şeklini değiştirdiğin için belki olmuş olabilir dediğin gibi canım.. Canım neden günlerini değiştirdin ilacın doktorun mu söyledi ?