Yagmurben Arkadaşlar 30. Haftamdayım arada bi baskı oluyor alt tarafımda ve kasık ağrısı yaşıyorum bel ağrısı da oluyor adet sancısına benziyor. Yakın haftalarda olanlar sizde de oluyor mu ? Korkmalı mıyım ?
Bernasnli Yagmurben 31+3 teyim biraz iş yapınca belim ağrıyor onun dışında bir şey yok. Yere falan çok mu eğiliyorsun acaba
Merve-34 Yagmurben bende aynıyım baskı yapıyor aşağı doğru ara ara kasık ağrılarımda oluyor alttan muayene etti sonra idrar tahlili verdim hafif enfeksiyon çıktı
ebrunasrullahylmz12211221 Bende 31 haftalığım kasıklarım çok ağrıyo karnımın içinde bişi aşağı doğru baskı uyguluyo sanki en ufak biraz ayakta kaldım mı hemen belim ve bacaklarım çok ağrıyo
gakkoyengee Normalmiş bu zamanlarda olması 29+6 oldum uygulama normal diyor bende geçen gittim doktora çok normal dedi