Beklenenim11 Merhaba kızlar 13+5 günlük hamileyim 2 gün önce mantar enfeksiyonu çıktı hiçbir belirtim yoktu ama doktorum fitil krem sabun verdi onları kullandıktan sonra aşırı yanmam başladı ne iyi gelir buna Başına gelen lütfen yorum yapsın 🥺😢
Ruru41 Beklenenim11 doktorun doğru ilaç vermiş kaşıntı mantar olduğun için ilaç etkisini göstermiş canım. Doktorunun verdiklerini uygula derim. Aynı. Şey bende de var fitil kullandım kaşıntı azaldı. Sirkeli su ile duru la idrarda sonra. Ama. Nioli yağını doktoruna sormadan kullanma derim.
sipsibel Beklenenim11 yanma bi iki güne geçiyor ben de fitil kullandığım ilk iki gün kaşıntım artmıştı sonra geçti . Rahatlamak için de sirkeli su ile taharet alabilirsiniz iyi gelmişti bana
ilkaygulr Beklenenim11 ben nioli yağı aldım bana da krem fitil verdi ama nioli yağı beni en rahatlatan buydu
Mavimi Beklenenim11 iç çamaşırınıza birkaç damla damlatıp o çamaşırı havalandırın ve giyin hemen giymeyin göbeğinizin altında da sürebilirsiniz vajinaya yakım bir bölgeye ama vajinaya Sürmeyin sakın😁
Beklenenim11 sipsibel çok teşekkür ederim cevabın için birde benim fitilin yarısı geri geliyor normalmi
sipsibel Beklenenim11 yanma çok hafif oldu ama rahatsız edecek kadar değil benim daha çok kaşınmam vardı ilk iki gün sonra geçti
Ruru41 Beklenenim11 yanma bende de hafif oldu kaşıntı oldu gyno lomexin kullanıyorum. Fitil geçirdi çok şükür. Gece takıyorum sabaha kadar duruyor sabah kalkınca akıntı başlıyor ilaç daha çok etki ediyor. Gündüz kullanma ayaktandolaninca ilacın yarısı akıyor canım. Geçmiş olsun şimdiden
sipsibel Beklenenim11 rica ederim ne demek. Fitil geri akıyor normal bu . Mantarı da temizliyor birlikte geri akıyorlar. Ben gece uyumadan koyuyorum daha etkili olsun diye çünkü uzanmış oluyoruz sonuçta