Aicsnpj4 13 haftalık gebeyim. 1 haftadır sadece yemek yapmak için bile ayakta kalsam saatlerce yürümüş gibi ağrı giriyor bacaklarıma ve topuklarıma. Normal mi? Kontrole daha olduğu için burda sormak istedim