M3RoO yani ben doğum yaptğımda bir tek 180 tl bir ücret yatmıştı Ptt den o kadar zaten ücretli izin döneminde maaş alıyorsunuz sonra ücretsiz izin zaten isteğe bağlı ve adı üstünde ücretsiz bir daha bir şey verilmiyor doğduğu zaman çalışırsanız çocuk yardımı oluyor bir de 254 tl gibi her ay memur anne ve ya babaya onuda bildirmeniz gerekiyor yatması için