Ya kızlar bu benim ikinci aşılamam bugün oldum ilkinde aşılamadan sonra çok kasığım falan ağrımıştı yürüyemiyodum öyle söyleyim, ikinci aşılamamda ise ne bi kasık ağrısı ne bi belirti var sanki tutmamış gibi hissediyorum ya belirti hissetmeyip hamile olduğunu öğrenen var mı aşılamada