edasontr yarın kontrolum var alttan bakıcak demi kzlarr ay insallah yumurtlama olmustur hic agrım akntım yok ama hayırlsıı olsunn insallah yarın igne vurursa kac gun snra test yapıcam 🥰
MelodyFairy edasontr ya hadi hayırlısı olsun inşallah 🙏 bende bugün başladım pazartesi kontrol var umarım güzel sonuçlar alırız 🫶🏻
edasontr Seval0Seval smdi cıktım hastaneden tupumın tıkalı olan yerde yumurtam buyumus diger tarafta 12 ml dedi salı tekrar cagırdı MelodyFairy
Sedoliko edasontr bende bugün gittim sadece sağda 1 tane büyümüş dedi. İğne yazdı. Bakalım hayırlı haberler alırız inşallah 🙏🏼🥰