Bir kaç gün önce Denize gitmiştik 22 haftalık hamileyim şuan da vajinamda kaşıntı var acaba onunla mi alakalı ben artık her şeyden korkar oldum bı sıkintimi olacak diye ilk cocugumun ikili tarama testi sıkintili çıktı sonra amniyo sentez yaptırıp düşük riski oldu o geçti sonuç güzel çıktı derken ben idrar yolu enfeksyonu oldum ve kum doktum ondan dolayı kanamam oldu şimdi bu gene mi bı sıkinti çıkacak diye içimde huzursuzluk ayriyetten bebeğin sol bobreginde genişleme var o takibe alındı artık çok yoruldum bir an önce evladımı kucagima almak istiyorum sorunsuz bir şekilde var mı benim gibi olan yoksa hep mi bana denk geliyor çok mu pinpirikliyim