denniss Kızlar günaydın 6+3 günlük hamileyim dün akşam ve bugun sabah idrar sonrası 1-2 damla açık kahverengi lekenlenme farkettim. Bu sizler de de oldu mu korkmalı mıyım ???? Daha önce hiç olmamıştı.
Melikelikelike denniss zaman kaybetme hastaneye git canım moralini bozmak istemem ama kahverengi lekeler bende düşüğe neden oldu. Herkeste öyke olacak diye bi durum yok ama sen tedbirini al lütfen doktorunla görüş
FHKK denniss gece aynısını yaşadım direk kadın do2ğuö aciline gittim protestan vuruldu. Düşük Riski olduğu için olabilir belkide başka bişey ihmal etme direk acile koşşşşşş
Elifella Canım benım pembe kanamam oluyordu progestan verdi düsük tehlikesi icin daha sonra kahvrengine döndü rengi sonrada normal rengine döndü akıntı. Çok şükür bişey yoktu :) yerleşme yüzünden gelmiştir dedi doktorum. Korkma strese sokma kendni ama yine de bir doktora görün canım :)
denniss Şimdi 1 lt kadar su içtim tekrar gittim tuvalete bişey gelmedi dün az su içtim ve biraz yoruldum ben ona bağlamıstım ama
Tubaozcn denniss canım 6+4 de banada oldu Dr. Umu aradım acil gelmemi söyledi gittim kontrol etti 2 kere 5 gün ara ile iğne vuruldum progestan kullandım son olarak 15 gün full yatak istirahati