Kızlar iyi akşamlar. 25. Haftamdayım ikiz gebeyim. Bir iki gündür kasıklarıma doğru küçük pıtırdama gibi bir şey yaşıyorum. Ne olduğu hakkında bir bilgim yok. Sürekli olmuyor ama ara ara sanki bir hava çıkıyor gibi geliyor herhangi bir leke ya da ıslaklık yok ama çekiniyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? Normal mi sizce?