Benim de kanamam vardı. Özelde bir doktora gittim. Bebek yok kese düzensiz düşük yapacaksın git dinlen dedi. İçim rahat etmedi hemen başka hastaneye gittim. Progestan iğne ve fitil verdi. Bence ilk doktor ultrason Makinesinin kalitesiz olmasından dolayı göremedi ve zaten bebeği görmediği için hiç önemsemedi. 5 gün sonra kalp atışını duydum ama tabi hala kanamam ve düşük riskim var. Hemen başka hastaneye gitmeni öneririm