Haticedalarslan50 Merhaba arkadaşlar Dün doktora gittim kan değerim 4400 çıktı ve 7mm ilk kese göründü acaba normal mi doktor zayıf tutunmuş dedi neye göre dedi anlamadım 10 gün sonra tekrar gitcem 10 gün sonra kese ne kadar olması lazım bilginiz var mi