ebkk Selam kızlar. 28 haftalık hamileyim. Sorması ayıp ama tedirgin oluyorum. Bu aralar kabızlık var, biraz zorlanarak yapıyorum. Az önce büyük tuvaletimi yaptım. Biraz katıydı, çok zorlanmadım. Su tutup yıkadıktan sonra peçete ile temizlediğimde pıhtı kan gördüm korkumdan ayağa kalktığımda klozet içi kırmızı su. Hiç ağrım da yok. Çok korkuyorum. Böyle durumu yaşayan oldu mu
Ozge111 ebkk aynısı bnde oluyor aşırı kabızlık çekiyorum bugün doktorum fitil verdi kabızlık için de duphalac şurup inşallah iyi olur
turkuaz_ ebkk çatlak olmuş popişinizde . Genel cerrahiye gitmeniz lazım. O krem veriyor ama hamileyken verirmi bilmem çünkü ağır bi krem. Ben doğal olarak kantaron yağını tavsıye ederim. Pamuğa döküp totişinize koyucaksınız deliğin oraya ve orda durucak pamuk. Her tuvalete gidişinizde yıkayıp kurulayıp pamuğu yenilicekseniz. Ama gercek zeytınyağından yapılmış olucak yağ yoksa işe yaramaz
Thenorth88 Ağrınız olmasada kanın nerden geldiğini anlamak için acile gitmenizi öneririm, benimde başıma 12 inci haftamda gelmişti ama kanama vaginadan olmuştu, makattan pıhtı geleceğini sanmıyorum ama kan gelebilir, bence acile gitmek en iyisi 🙏🏼
ebkk Makattan geldi. Bugün doktora gtmiştim. Kabızlığı söyledim. Bu aralar sık gördüğümüz şeyler dedi. Yarın sonuç için gideceğim sorayım bi doktora.
ebkk Ozge111 dün hem endokrine hem kadın doğum doktoruna söyledim kabızlık var diye ilaç önermediler.
1anneseyma Makattan geldiyse kabızlık işe ilgilidir hemeroide çevirebilir bende aynısını yaşadım bende kanama olmadı ama makatta küçük memecikler oldu 2 tane. Tuvalette çok beklememeni öneririm sıkarsan ileriye gider bire yediklerine ve içtiklerine dikkat et kabız yapıcı şeylerden uzak durmalısın
1anneseyma Ozge111 o zaman bünyeniz alışmaya çalışıyor bebeğe merak etmeyin ilk trimester dönemi geçince düzelir inşallah 😊
Ozge111 ebkk daha öncede kullanmıştım Bi sıkıntı olmadı doktor yine verdi mecburen yoksa başka bişi fayda etmiyor
ebkk Ozge111 bugün tekrar gittiğimde sordum. Sıvı ve lifli yiyecekler tüketin dedi. Bakalım hayırlısı olsun. Şimdilik iyiyim
Ozge111 1anneseyma ne ilk tirimseri sondayız şükür 😂 31+5 vucüdum galiba alıştı buna evet alışkanlık yaptı 😂