Kızlar 35+0 haftalığım bebeğim 3 kilo boyu 50cm haftasına göre önde gidiyormuş nstye girdim sancım çıktı doktor böyle giderse erken alabiliriz dedi böyle bi durum yaşayan var mı çok korktum bişey olucak diye 35 nstde sancı çıkması için erken değil mi