Hiç kullanmadım ama bildiğim kadarıyla her ay yumurtlama olmayabiliyor. Bazılarında ise bir ayda 3 4 kez yumurtlama oluyor. Herkeste farkli oluyor. Yumurtlama görene kadar takip edin. Eğer adet olursanız tekrar adet bitiminden hemen sonra tekrar devam edeceksiniz. Ben ilk gebeliğim de ( kalp durması sebebi ile düşük yapmıştım. ) adet bitiminden hemen sondaki gün hamile kalmıştım. Hiç belli olmuyor yani ne zaman olacağı siz bence devam edin. Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah 🌸