Rozeeee canım ben depremden dolayı Ardahan’a gittim Kars’ta özel bi polikinliğe gidiyordum buraya geldiğimde devlette devam ettim hacı cerite gittim muayeneler palmiyede çok yüksek diye isk devlette 34. Haftada başladım nstye 36.haftada kendi doktorum Süleyman beye geri başladım