GiGi1 Kızlar yeni doğan bebek şampuanı için sizce hangisi alınmalı? Memnun kaldığınız varsa başka onuda paylaşabilirsiniz. 2,5 ayımız var yavaştan almak istiyorum🌸
mamyfat93 GiGi1 bünchen kullandım ben ilk çocuğumda stoklu almıştım Trendyoldan çok çok memnundum. Mustela kuruluk yapıyordu bizde . Şimdi sebamed aldım inşallah güzel çıkar. Bünchen çok pahalanmış çünkü
aminehumamoms GiGi1 mustela ve dalinin içeriklerini temiz olmadıklarını söylüyolar ben ecowell yada siveno almayı düşünüyorum deterjan olarakta siveno ve sabun tozu aldım 🌸