Ay ben de korkuyordum ondan neyse ki uyuştuktan sonra taktılar çıkarırken de ayaklarımı biraz biraz oynatabildiğim zaman çıkardılar ama yarı uyuşuktum daha tam geçmemişti uyuşukluk o yüzden çıkarırken de aynı takılırken ki gibi hiç bir şey hissetmedim