Havva9378 Merhaba arkadaslar. 37. Haftamdayim cati muaynesi oldum doktor 2 cm acikligim oldugunu soyledi. Ama bebegim 39 haftalik gorunuyormus 10 gune normal olmazsa sezeryan alacam dedi boyle durum yasayan var mi acilma olur mu daha
EsraKaraku Bişey sormak istiyorum çatı muayenesini nasıl yaptı doktorunuz birde acı sızı oldu mu acaba?