Ikimelekannesi38 zaten Doğum esnasında aşağıya iner.
Ölçümler her zaman doğru cikmayabilir, kafa küçük bi problemmi bilgim yok
Çiş derken mekonyumdan mi bahsedyorsun? Sen trese girmedikten sonra cocuk mekonyumunu yapmaz, yapsa da yemez, yamyam değil bu..
Açılma Doğum baslayinca olur, senin dogum yaklaşmış ama henüz başlamamış.
Ne zaman doğacağına çocuk karar verir doktor veya siz değil.. Ama merdiven inip çıkın squat yapın, ada çayı için.
Son olarak o doktora bi daha gitmeyin sizi sezaryen yapicak!