Elo__35 14+2 yim 5. Haftadan beri neler çektiğimi Allah biliyor, artık tün organlarım ağrıyor kusarken kasılmaktan. Ben su da içemiyorum 10 kilo verdim 😰 doktor banada yatman lazım çok kötüsün dedi yatamadım evde birde 1,5yaşında kızım var. Seruma gidiyorum acil e doktor şansına iyiyse takıyor yoksa kalçadan iğne vurmaya çalışıyor. Bende doğuma kadar kusanlardanım ama gerçekten çok kötü bir durum Allahım herkesi kurtarsın.