Mimozaaaa Merhaba hanımlar testime bakar mısınız acaba gebelik var mı ,adetime 3-4 gün var erken gebelik testi yaptım cok çok silik bir çizgi var gibi siz de görüyor musunuz acaba ??
Semasyy Mimozaaaa çok çok silik çizgi var givi tam belli olmuyor gibi emin olmak için iki kere daha yapabilirsin ben kesin emin olmak için farklı farklı test almıştım üç kere yaptım
Nzlcncncn Mimozaaaa bende gördüm tatlım ama daha erken bekle biraz daha tekrarla yada kan ver. Bence gebelik var bu arada 🌸
Yazgulu62 Mimozaaaa hamılesınız ama yenı oldugu ıcın boyle bnce kan testıde verın hayırlı hberler canım😘
Birbahargunu Mimozaaaa ben de bu testle aynı bu belirginlikte ogrenmistim sonra prodoctor marka ile yaptım onda çok çok net çıktı beta da 30 du vardır inşallah
Reyhosunannisi Mimozaaaa testte çıkmış kanda çıkmaması imkansız daha silik sizinki beta 30 ila 100 arası çıkar testinize bakılırsa ben adetime 2 gün kala net çizgi ile öğrendim ertesi gün kan verdim beta 1000 çıkmıştı
mombarbie_ Mimozaaaa benimde bu sekildeydi beta 23 tü canım en net kanda belli olur 2 gün sonra sabah ilk idrarla test yaparsan belirginlesir
Seyma0101 Mimozaaaa Mimozaaaa bar gozukuyor hayırlı olsun kan ver benımde boyle belırgın degıldı kaset teste kan verdım 40.40 cıkmıstı
Mimozaaaa Birbahargunu inşallah şimdi kan vermeye geldim pek ümitli değilim nedense inşallah vardır 🌸