Prensesannesi14 evet canım bio dur bizde aldık bağırsak düzenleyicisi ,ayrıcada Sab simplex aldım buda aynı fiyatta bu gaz ilacı ,sabah sab veriyorum öğlen metsil akşam vicol yatarkende bio başka türlü rahatlamıyoruz doktorumun önerisiyle tabi kullanıyorum ,Dediğin gibi ne yiyeceğimi bende şaşırdım süt ürünleride alerji yapıyor yiyemiyorum acı yiyemiyorum soğuk içemiyorum kızımda yoktu böyle oğlumda oldu oğlan çoçukları sıcağı sevmez çok gazlı olur dedikleri doğruymuş veeee erkek çoçuğu erkeklikten başlıyor zorluğu😂