Kızlar ilk çocuğumu 10 gün geçtiğinde 2.3 le öğrendim geç yumurtluyor muşum ikinci gebelik ıstiyorum adetim 4 gün geçti 1.20 cikti doktor pazartesi kadar ilac içme pazartesi gel tekrar kan testi ver koydini açalım dedi şimdi ben adet olmassam hamilesin demekmi istedi benim durumumu yaşayıp hamile kalan varmı bu arada pazartesi adetimi 11 gün geçmiş olucak