Pinar0508 Herkese iyi akşamlar diliyorum. Yarın sabah sekizde doğuma gireceğim. Benim için Fetih yada Ayetel Kürsi okurmusunuz? Şimdiden teşekkür ederim.
Blossom Pinar0508 Ayetel Kürsi okudum. Kolaylıkla sağlıkla kucağına al. Sen de bana dua eder misin gebelik için? 😌
Derinnmom Pinar0508 abla ayetel kürsi okudum Rabbim yardımcın olsun en ağrısız şekilde doğurursun inşallah 🙏🏻🌸
Pinar0508 Blossom Teşekkür ederim Allah razı olsun. Ederim tabi ne demek. Rabbim sanada nasip etsin inşallah 🙏