Mimi10 Haftadayım. Tam çatlaksız tamamlayacağım derken şimdi karnımda kırmızı çatlaklar olduğunu fark ettim. Geçer mi yağ falan sürsem. Bazıları kırmızıyken geçer yazmış ama sizler ne diyosunuz
Yenibirannee Mimi10 31. Haftaya giricem ben 20. Haftadan beri kullaniyorum sari kantaron yağıni. Siz gene surun bence belki dogumdan sonra baya izi gider
Bernasnli Mimi10 kırmızılık gider ten renginden az açık renk olur çatlak olduğu belli olur yani tek çözüm lazerler ama şimdilik daha çok olmasın diye kremle. Üzgünüm benimde iç bacağımda olmuş daha da doğurmam heralde
Nur_b Mimi10 ne kullanırsam kullanayım deli gibi çatladım artık akışına bıraktım valla birşey sürmüyorum 37. Hafta 🙄😏
Nslhnsr Bende geçmesini umuyorum.Geçiyor tekrar oluyor çünkü.Acaba dermaroller yapıp mı sürsem diye de düşünüyorum
Mimi10 Yenibirannee evde kantaron yağım var hiç aklıma gelmemişti süreyim de acaba etkisi olur mu artık
defnezumram Yenibirannee bende senin gibi başından beri kullanıyorum sarı kantaron ama 33teyim ufak ufak alt taraftan çatlamaya başladım ya
dileklimand Mimi10 kantaron yağının kullanımı hamilelikle önerilmiyor diye biliyorum googlelayarak da bakabilirsiniz. Doğumdan sonra çatlak tedavisi için kullanılması daha doğru olur
Nslhnsr Mimi10 mustelanın çatlak yağını kullanıyorum.Nemlendiriyorum ama bendeki de geçiyor başka yerden tekrar çatlıyor
Mimi10 Bernasnli ay çok üzüldüm ya geçer diye düşünmüştüm daha yeni olduğu için ama maalesef artık daha fazla krem ve yağ süreceğim
Bernasnli Mimi10 sür sür daha fazla olmasın sabah akşam sürüyorum ben artık önceden çok üstünde durmamıştım nasıl olsa olmuyor diye 30. Haftada fırt diye çıktı
Yenibirannee Mimi10 ben ilk gebeligimde de kullandim cok sukur ilkinde hic catlagim yok. Umarim bu 2.cide de olmaz. Birden çıkıyor sanirim ya
Mimi10 Yenibirannee valla birden oluyor dün yoktu bugün olmuş hemde 10 15 tane falan var hiç kaşımadım da
Melek-Gundogdu Eğer çatlaklar bordo kırmızı ise kremle geçer eğer beyaza dönerse geçmez kalıcı diye biliyorum.