Hilalgurce Bende çok şu içiyordum Dr suyu çok mu diye sordum oda dedi ki o Su senin ictigin suyla alakalı değil bebeğin böbrekleri ile alakalı böbrekleri suzemiyorsa Su artar dedi.( Neden suzemez demedi)
Ulvana 1melekannesi3858 ohh çok çok şükür 🤲🏻🤲🏻🥰🥰hadi bakalım artık gelsinler sağlıklı.😄😄😄bi ben bilemedim bebeyimin kilosunu artık doğurunca bilicem
1melekannesi3858 Ulvana ben artık yürüyüşe felan başladım canım artık bende gelsin istiyorum 37 den sonra gelsin ama 37 den sonra prematüre sayılmıyor bebekler
1melekannesi3858 Ulvana öğrenirsin sende doğunca yapacak bisey yok ben mecburiyetten gidiyorum sen gitmeden iyi rahat ediyorsun kiz
Ulvana 1melekannesi3858 aynen canım bende 37 bekliyorum yürüyüş spor yapıcam gelsin artık dayanamıyorum
Ulvana 1melekannesi3858 bende hiç korku yokken şimdi korku bastı😄😄ilk önce erken doğum korkusu şimdi çocuk kıpırdamasa korku basıyor bişeymi oldu diye ahh bu korkular hep olucak hayatımızda
1melekannesi3858 Ulvana valla canım bende biseylere başlayım diyordum da biraz daha dursun bakalım.yawrucugum kendi ne zmaan gelmek isterse ozmn gelsin hanımefendi 🤣🤣🌸🌸
Ulvana 1melekannesi3858 evet canım bide sende serklj var belkide onun açarlarda hemen gelir sağlıkla inşallah ❤️