Hizligonzales Ceylan-13 nerdeyse 1seneye yakin bi surede verdim yememe cok dikkat etmedim acikcasi etsem daha da cabuk surede verirdim ama duzenli egzersiz yaptim mumkun olduğunca
hunilimom Ceylan-13 ilk doğumdan sonra cok güzel verdim daha sonra araya pandemi girince ye iç yat aldım ara ara yine diyete devam edip 5-10 kilo verdim derken hamile kaldım tekrar şuan yine aldım ama vermek için bı çabam yok 😂😂 açıkçası çok istiyorum ama o diyet süreci beni korkutuyor
Daisy0000 Ceylan-13 Bende burada bekleyim :( çok moralim bozuk hiçbir kıyafetim olmuyor, sezaryen olduğum için ağır sporda yasak, sütüm az olduğundan diyette yapamıyorum 😩
Pinklove Ceylan-13 doğum sonrası bebeğe süt olsun diye tatlılar, börekler, çörekler yemezseniz, öğünlerinizde salataya yer verirseniz, kızartmadan, ağır yağlı yemeklerden kaçınırsanız kilonuz normale inecektir.
Simay13 Pinklove çokkkk aşırı doğru. Tatlı süt yapmıyor. Kompostoya bir çuval şeker atıyorlar süt olsun diye. Halbuki meyveler zaten tatlı. Ekstra şekere gerek yok. Yemeklerin yanında ya yoğurt ya salata muhakkak olacak. Ekmek hamur işi ve kızartma vs bebeğe faydası yok. İlla sofrada olur ama tadımlık yemeye özen göstermek lazim. Anneye zarari var hem kilo hem hastalık. Abur cuburda.
Ceylan-13 Doğum yapalı 20 gün oldu Çok fazla şu içiyorum Beslenmem de normal Ama hiç kilo vermedim neredeyse Aşırı mutsuzum bebeğe yansıyacak diye de korkuyorum
Daisy0000 mamyfat93 Bebek durmuyor ne bulsam onu yiyorum ,diyet için özel hazırlık yapabilecek durumda değilim maalesef…
Ceylan-13 Daisy0000 ister istemez süt olamayacak korkusu da yaşıyorum o yüzden arada da kaçırdığım oluyor Ama dikkat ettiğim de oldu yine de veremedim Sık sık emzirmeme rağmen
AysegullM Ceylan-13 bozmayın moralinizi gider elbet bebeğim yoğunbakımda doğduğundan beri keşke 100 kg olsaydım da yanımda olsaydı diyorum hep
Tuba04 Ceylan-13 kızlar hepimiz çok ama çok güzeliz çok değerliyiz ne zorlukları aşıp evladımızı kucağımıza aldık 2. Ye hamile biri olarak söylüyorum ki o kilolar gidiyor lütfen bebeğinizle anın tadını yaşayın ve sağlıklarınız yerindeyse şükredin biz kadınların zamanı geldiğinde başaramayacağı hiçbir şey yok şimdiden bunları düşünmeyin
AysegullM Tuba04 çok doğru demişsiniz bebeğim yoğunbakımda kokusunu bile içime çekemedim daha kirli diye verdikleri kıyafetleri yıkamaya kıyamıyorum o yüzden böyle küçük şeyleri dert etmemek lazım