Madszemn ben bi devlete bi özele gidiyorum, geçen doktora dedim hocam sizde doğum ücreti ne kadar? Dedi sen doğurana kadar 10 kez zam gelir o yüzden eğer maddi durumun çok çok iyi değilse burda yapma devlete git. Ben sonlara doğru sancı olacağı zaman devlete gitmeyi düşünüyorum