Elanaz aselsmom Yarın 38 olacağım 7 Aralık sezaryen tarihim. Merakla bekliyorum oğlumu. Senin belli mi?
aselsmom Elanaz normalde bizimde 7 aralık olacaktı eşim doğum izni kullanmak için 10 aralık olsun dedi doktorumuzda ilk bebek olduğu için içerde ne kadar durursa o kadar iyi dedi 10 aralık doğum eğer bizim prenses erken gelmez ise
Gmzort aselsmom 37+2 yiz 21 aralık dogum görünüyor ama net birsey yok 🤕 normal mı degilmi cok stresli bir süreç
Aksa_korkmaz aselsmom 38 haftalığız yarın 39 oluyoruz. Tam tarih belli değil normal olacak inşaAllah prensesimizin nasibi ne zamansa bekliyoruz bakalım 😍
bitospik aselsmom 38+6 biz de paşamızın Rabbinden iznini bekliyoruz. İzin verildiği takdirde gelicek de sanırım daha izin yok. 9 Aralık son tarihimiz, hayırlısı.
VahideEktirir Normalde doğum tarihine 11 gün kaldı ama doğum kanalına grdiği için heran gelebilirmiş 🥰
Eymenikoo aselsmom Normalde doğması gereken tarih 18 Aralık.6 Aralık ta çatı muayenem var o gün 38 oluyorum herşey ondan sonra belli olacak 💙