Doktorum bana da sadece multivitamin yazacaktı. Fakat benim 1-2 haftadır geçmeyen özellikle eklem yerlerimde ağrılarım vardı belli noktada toplanmış bir şekilde fırından borcam bile çıkaramıyordum bileğimden. Bunu dile getirince o zaman magnezyum yazalım dedi. Ben söylememiş olsaydım yazmayacaktı sanırım