Youngmotherr canım sancıların eğer düzenliyor bekleme hastaneye gitmek için dün sabah 10 dk da bir gelen sancılarımla kendini hastaneye zor attım 8 cm açıklık varmış kısa bı sure sonrada oğlum doğdu çok şükür kuveze girdi erken doğdu için solunum sıkıntısı var yani az daha gitmesem evde doğururdum bebeğime bişey olabilirsi Rabbim korudu sancını takip et ve bekleme