Günlerdir olmayan sancım bugün yine olmaya başladı ve rahmimi kastırıyor belimden vuruyor şimdilik şiddetini dakikasını ölçüyorum ama biraz önce tuvalete gittiğimde ıkınma hissi geldi hiçbir şey yoktu zaten afedersiniz büyük tuvaletim de yoktu ıkınma hissi olunca gerildim bi an acaba bebek gelmeye çalışıyor mudur şuan hala sancım var rahmimde baskı var