Merhaba hanımlar kürtaj olduktan 3ay sonra tedavisiz gebe kaldım.Kürtaj sonrası doktorum bana gebe olduğunda gel iğne yapicaz demişti.Bugün öğrendim daha çok yeni hemen doktora gitmek istemiyorum bu iğne ne için bilgisi olan varmı.Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.😇