Hilalcikkk benim kendi evim olmasına rağmen yapmadım.once beşikli oda yapalım dedik,sonra Montessori tarzı odalar çıktı sonra baza seklinde olanları beğendik.iyiki oda yapmamisim.kizima mobilya beşik aldım dört yaşına kadar yattı.hamile kalınca da kızıma büyük baza ve dolap aldım.Allah izin verirse bu evden gidene kadar kullanır.bazanin altı da kullanışlı baya büyük.besiginde de kardeşi yatacak.oda yapanlar pişman evin her yeri mobilya dolu oluyodu.ama ben sadece beşik aldım.odasi boştu istediği gibi oynuyodu